• Groot assortiment op voorraad
  • Aantrekkelijke prijzen
  • Voor 16.00 uur besteld, morgen geleverd
  • Franco levering mogelijk
  • Ruim 35 jaar ervaring
  • Private label mogelijk

Mijn account

WKK levert alleen aan zakelijke klanten. Om te voorkomen dat particulieren een offerte bij ons aanvragen of een bestelling bij ons plaatsen en wij hen vervolgens teleur moeten stellen, vragen wij bij het aanmaken van een account om bedrijfsgegevens zoals een BTW nummer. Dit dient verplicht te worden ingevuld bij het aanmaken van een account.

Klik hier voor het aanmaken van een account.

WKK levert alleen aan zakelijke klanten. Om te voorkomen dat particulieren een offerte bij ons aanvragen of een bestelling bij ons plaatsen en wij hen vervolgens teleur moeten stellen, vragen wij bij het aanmaken van een account om bedrijfsgegevens zoals een BTW nummer. Dit dient verplicht te worden ingevuld bij het aanmaken van een account.

Klik hier voor het aanmaken van een account.

Nee, dit is helaas niet mogelijk. WKK levert namelijk alleen aan zakelijke klanten. Om te voorkomen dat particulieren een offerte bij ons aanvragen of een bestelling bij ons plaatsen en wij hen vervolgens teleur moeten stellen, vragen wij bij het aanmaken van een account om bedrijfsgegevens zoals een BTW nummer. Dit dient verplicht te worden ingevuld bij het aanmaken van een account.

Klik hier voor het aanmaken van een account.

Als het je niet lukt om een account aan te maken in de webshop, dan helpen wij je hier graag bij. Je kunt het beste telefonisch
(tel. +31(0)13 571 21 71) contact opnemen met ons, zodat we samen met jou het proces kunnen doorlopen.

Nee, dit kun je helaas niet zelf doen. Hiervoor kun je het beste telefonisch (tel. +31(0)13 571 21 71) of per e-mail (sales@wkk-europe.com) contact opnemen met ons.

Om offertes aan te kunnen vragen en/of bestellingen te kunnen plaatsen via de webshop, is het aanmaken van een account verplicht.

In je account kun je eerder bestelde artikelen eenvoudig en snel opnieuw bestellen op basis van je eigen prijzen (naast alle andere artikelen die wij kunnen leveren uiteraard). Daarnaast heb je 24/7 inzicht in onze productdata, voorraden en in je bestelhistorie en -gegevens.

Als je een account hebt aangemaakt, inlogt in ‘Mijn account’ en vervolgens in het menu aan de linkerzijde klikt op ‘Mijn bestellingen’, dan kun je via deze bestellingen artikelen opnieuw bestellen. Verder is het in ‘Mijn account’ mogelijk om bij ‘Mijn favorieten’ een lijst te maken met artikelen die je regelmatig opnieuw wil bestellen.

Klik hier voor het aanmaken van een account.

Jazeker, het aanmaken van een account in de webshop is volledig gratis.

Als je je inloggegevens vergeten of kwijt bent, dan kun je het beste telefonisch (tel. +31(0)13 571 21 71) of per e-mail (sales@wkk-europe.com) contact opnemen met ons.

Je kunt je wachtwoord opnieuw instellen door op de inlogpagina op de link 'Wachtwoord vergeten?' te klikken.

Je kunt je wachtwoord opnieuw instellen door op de inlogpagina op de link 'Wachtwoord vergeten?' te klikken.

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Als je account eenmaal is aangemaakt, kun je je e-mailadres niet meer wijzigen - deze is namelijk leidend voor je account.

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Omdat je e-mailadres leidend is voor je account, kan er maar één e-mailadres worden gebruikt per account.

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Wel is het een optie om met meerdere personen een account te delen. In dit geval loggen alle personen in met dezelfde inloggegevens.

Wanneer je het e-mailadres weet dat bij WKK geregistreerd staat als primair contact e-mailadres voor je bedrijf, dan kun je met dat e-mailadres een wachtwoord instellen via de ‘Wachtwoord vergeten?’ pagina. 

Weet je dit e-mailadres niet of twijfel je, dan kun je het beste telefonisch (tel. +31(0)13 571 21 71) of per e-mail (sales@wkk-europe.com) contact opnemen met ons. Wij kunnen je dan het benodigde e-mailadres verstrekken en samen met jou de stappen doorlopen om toegang te krijgen tot je account.