• Groot assortiment op voorraad
  • Aantrekkelijke prijzen
  • Voor 16.00 uur besteld, morgen geleverd
  • Franco levering mogelijk
  • Ruim 40 jaar ervaring
  • Private label mogelijk

Allround magazijnmedewerker fulltime (dagdienst)

Ter uitbreiding in ons team zijn wij op zoek naar een allround magazijnmedewerker. Het team bestaat uit 7 medewerkers en 1 (meewerkend) leidinggevende - met jou erbij bestaat het team uit 9 personen. De werkzaamheden binnen het magazijn zijn divers en geen dag is hetzelfde. Dus ben jij op zoek naar een leuke baan binnen de logistiek? Lees dan snel verder!

Wij zijn op zoek naar:

Allround magazijnmedewerker dagdienst

Hoe ziet je dag er uit?

  • De voornaamste werkzaamheden zijn orderpicken, het verwerken en het op locatie plaatsen van de ontvangen goederen en het lossen van containers.
  • Daarnaast zal je af en toe wat kleine productie orders verwerken. Hierbij moet je denken aan het op maat snijden van producten of het labelen van goederen.
  • En natuurlijk houden we samen het magazijn schoon en opgeruimd. 

Wie ben jij?

  • Je hebt minimaal een afgeronde VMBO opleiding.
  • Ervaring in de logistiek is een pré.
  • Je beheerst de Nederlandse taal, dit in verband met de veiligheid in ons magazijn. Mocht je daarnaast een woordje Engels spreken, dan is dit mooi meegenomen.
  • Je bent lichamelijk in goede conditie.
  • Je bent in bezit van een hef- & reachtruck certificaat. Mocht dit niet zo zijn, dan kun jij deze op onze kosten halen.
  • Je bent bereid om wat extra uurtjes te werken indien dit nodig is. Dit komt minimaal voor.

Wat kunnen wij jou bieden?

  • Een functie in dagdienst, je werktijden zijn van 08:30 tot 17:00; 
  • Een klein, hecht team;
  • Doorbetaalde koffiepauzes;
  • Een groeiende en informele organisatie met al de daarbij behorende dynamiek en energie;
  • Een aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket. Waaronder een marktconform salaris;
  • Hier komt nog 8% vakantiegeld bij en een goede pensioenregeling;
  • De werkzaamheden worden uitgevoerd vanuit ons hoofdkantoor in Tilburg;
  • Vitaliteitsbudget van 200 euro per jaar;
  • Actieve personeelsvereniging met leuke activiteiten zoals een paasbrunch, BBQ of een etentje;
  • We zien elkaar tijdens het jaarlijkse weekend weg met partner, geheel verzorgd door het bedrijf;
  • Arbeidsvoorwaarden volgens cao Technische Groothandel.

Ja, dit is iets voor mij!

Ben je enthousiast over deze functie? Stuur dan je motivatie en CV naar onze HR-adviseur Sanne Kievit, via sanne.kievit@wkk.nl.

Voor meer informatie over de inhoud van deze functie kun je telefonisch contact opnemen met Gijs Sprangers, Logistiek Coördinator , telefoon 013-5075430.

Waarom jij kiest voor WKK

Werken bij WKK Nederland is kiezen voor een internationale organisatie met meer dan 40 jaar ervaring in bevestigingsmaterialen. Van kabelbinders en krimpkous tot bevestigingsclips: onze producten helpen bedrijven om efficiënter te werken en risico’s te beperken. Jij speelt daarin een directe rol – met praktische oplossingen die écht het verschil maken in meer dan 15 sectoren.

Wat WKK uniek maakt? De combinatie van hoogwaardige producten, deskundig advies en een klantenservice waar we trots op zijn. Als medewerker ben je bij ons geen nummer, maar een waardevolle schakel in het opbouwen van duurzame klantrelaties, het realiseren van internationale groei en het versterken van onze toekomstvisie. Benieuwd naar de geschiedenis van WKK? Lees hier het interview met de oprichters >

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.